فلاش تانک مناسب برای نصب توالت فرنگی
نوشته شده توسط : مدیر

فلاش تانک ها امروزه نیز در سرویس بهداشتی های اهل ایران و نیز خارجی کاربرد دارااست . فلاش تانک ها هر یک دارنده مزیت ها و کاربرد های مختلفی میباشند که گزینش را برای شما پیچیده خواهند کرد . تعیین یک فلاش تانک بسته به نیاز و انگیزه شما از نصب فلاش تانک مختلف خواهد بود . فلاش تانک ها از یک مبداء تغذیه و یک لوله ی انتقال آب تشکیل شدهاست . در نصب سرویس بهداشتی خارجی این نکته مضاعف دارای اهمیت شما که یک فلش تانک مطلوب در سیستم دستشویی خارجی به فعالیت رود . هنگام گزینش دستشویی خارجی گذشته از نصب دستشویی خارجی داده ها حتمی و کافی را در رابطه با میران مصرف آب بوسیله فلاش تانک به دست آورید . در‌این نصیب به معرفی گونه های فلاش تانک ها می‌پردازیم .

فلاش تانک توکار :
در حالتی که زیبایی توالت برای شما اهمیت داراست پیشنهاد ی ما به شما استعمال از فلاش تانک ها ی تو عمل است . این فلاش تانک ها همان طور که از نامشان پیداست هنگام نصب سرویس بهداشتی خارجی باطن دیوار نصب می‌شوند . به‌این صورت که برای به کارگیری از این فلاش تانک هات بایستی دکمه ی نصب شده بر روی دیوار را استعمال کرد . از این جور فلاش تانک ها در هتل ها , رستوران ها , منزل های مجلل و ارگانها ی مدنی به کارگیری می شود . لوله بازکنی توالت فرنگی

فلاش تانک خودکار
در صورتی‌که تمیزکاری و تمیری توالت برای شما زیاد دارای اهمیت است توصیه ما به شما نصب فلاش تانک خود کار هنگام نصب دستشویی خارجی می‌باشد . در حالتی که از فلاش تانک ها خود کار در سیستم دستشویی خارجی استعمال فرمایید بعد از بازکردن درب سرویس بهداشتی فلاش تانک به طور خودکار کار نموده و آب را تخلیه می نماید .

فلاش تانک دو مخزنه
برای صرفه جویی بیشتر و خوب تر در مصرف آب توصیه ما به شما به کارگیری از فلاش تانک های دومخزنه است . این فلاش تانک ها از دومخزن با حجم های متعدد تشکیل شده گردیده اند که به گزینش شما کار می نمایند . با نصب این فلاش تانکها میتوانند از میزان اب هدر رفته به اندازه متعددی کم فرمائید .

اجزای تشکیل دهنده ی دستشویی خارجی
امروزه به کارگیری از سرویس بهداشتی خارجی اشاعه متعددی یافته است . دستشویی خارجی خیلی راحتر از دستشویی اهل ایران بوده و تعمیرات آن نیاز به فساد ندارد . برای نصب و تعمیر دستشویی خارجی بایستی اجرای گوناگون سرویس بهداشتی خارجی را آشنایی . نصب دستشویی خارجی اعم از کارهایی است که نیاز به علم فنی و مهارت داراست تا مشکلات احتمال به دست‌کم رسد . در صورتی هر کدام از اجزای دستشویی خارجی به صدق تعبیه نشوند گرفتگی دستشویی خارجی , گرفتگی سیفون سرویس بهداشتی , هدر رفت آب , صدای بالای سیفون دستشویی خارجی و . . را پیرو خواهد داشت .

درین مقاله قصد دارین تا مختصری به شرح اجزای تشکیل دهنده ی سرویس بهداشتی فرنی بپردازیم .

۱ - مخزن :

مخزن محل مراقبت آب د رتوالت خارجی می‌باشد .

۲ - فلوتر :

یکی قطعات سیستم دوزمانه دستشویی نوع خارجی که وظیفه انتقال آب و تخلیه تانک ذخیره آب سرویس بهداشتی سیستم خارجی را بر عهده داراست . فلوتر ها در بازار از کالا های اهل ایران , چینی و اروپایی می‌باشند که در تعیین مارک و خرید این متاع نیازمند توجه فراوان هستیم چرا‌که اجناس بی اصالت و بی کیفیت را احتمالا به جای کیفیت کارامد به ما بدهند و هزینه ما بعد از یکسری هفته از در بین برود

۳ - درپوش :

به دربی که بر روی سرویس بهداشتی خارجی قرار می‌گیرد , درپوش دستشویی خارجی گفته می شود .

۴ - پمپ

۵ - اهرم تخلیه

۶ - سیفون

۷ - بوگیر

۸ - شناور





:: برچسب‌ها: لوله بازکنی توالت فرنگی , توالت فرنگی , لوله بازکنی ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: